مطالب ضروری3

جمعه 14 خرداد 1395
ن : رضا

مطالب ضروری3

  

دکتر نیستم

اما برایت 10 دقیقه راه رفتن روی جدول کنارخیابان را تجویز میکنم تا بفهمی عاقل بودن خوب است

دیوانگی قشنگ‌تر است

برایت لبخند زدن ب کودکان وسط خیابان را تجویز میکنم تا بفهمی هنوز هم میشود بی‌منت محبت کرد

ب تو پیشنهاد میکنم گاهی بلند بخندی، هرکجا ک هستی، یک نفر همیشه منتظر خنده‌های توست

دکتر نیستم

اما ب تو پیشنهاد میکنم ک شاد باشی

خورشید هر روز صبح بخاطر زنده بودن من و تو طلوع میکند

هرگز منتظر فردای خیالی نباش، سَهمَت را از "شادی زندگی" همین امروز بگیر

فراموش نکن "مقصد" همیشه جایی در "انتهای مسیر" نیست

 

"مقصد" لذت بردن از قدم‌هاییست ک برمیداریم

-----------------------------------------------------------------------------------

چای‌ات را بنوش

نگران فردا مباش

از گندم‌زارِ من و تو مُشتی کاه میماند برای بادها

 

نیما یوشیج

-----------------------------------------------

بیزار باش از معشوقی ک

اسم هرزگی‌هایش را آزادی میگذارد

اسم نگرانی‌هایت را گیر دادن میگذارد

برای بی‌تفاوتی‌هایش اعتماد داشتن ب تو را بهانه میکند

 

بیزار باش

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ، دسترنج خودم، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دوستان و آدرس bestoffriends.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.